Évek óta megvalósításra váró álmom a saját formulák kitalálása és megalkotása, vagyis egy új, tudatos magyar márka létrehozása. A hosszú évek óta problémás, pattanásokra hajlamos és folyamatosan visszaeső, érzékeny bőröm kezelésének köszönhetem azt a tudást, ami alapján összeálltak termékeink. Ez a hullámzó bőrállapot arra késztetett, hogy minden információt magamba szívjak a bőrápolásról és otthoni körülmények között megtegyek minden tőlem telhetőt a szép bőr érdekében.
Az interneten bárki számára elérhető, szerencsére egyre nagyobb számú hiteles forrás segítette a tanulást, a rutin-építést és a hatóanyagok sokszínűségében való eligazodást. Megtanultam azt is, hogy nem minden bőrállapot javítható csodaszerekkel külsőleg, hiszen esetemben a pattanásokat számtalan más, belsőleg fennálló tényező okozhatja. Ezek felismerése és kezelése talán fontosabb is, mint megtalálni egy számunkra hosszútávon működő, kényelmes kozmetikumot.
Végül a saját, hétköznapi tapasztalataim és gyakorlatias ötleteim alapján álltak össze azok a receptek, amiket profi szakemberek lefordítottak a kozmetikai vegyészet nyelvére, és megalkották azokat a formulákat, amik segítségével sikerrel járhatsz bőrproblémáid kezelésében.
Hosszú termékefjejsztési időszak előzte meg a megjelenést, hogy minél jobb és hatékonyabb termékek tudjanak készülni. Ezalatt az idő alatt sok minta átment a kezeink között, hogy megtaláljuk Számodra a legkényelmesebb formulákat. A komplexitás iránya már a kezdetekkor biztos volt, hiszen olyan formulák létrehozása volt a célunk, amik egyszerűsítik és rövidítik a napi rutint.
Termékeinkbe ugyanis többféle, magas mennyiségű, egymással szinergiában működő hatóanyagok kerültek, hogy felválthassanak egyszerűbb összetételű, egy-, két főhatóanyagos termékeket. A kellemes, gyorsan beszívódó és jól rétegezhető formulákat olyan összetevők alkotják, amik igazoltan hatásosak és a bőr számára hasznosíthatóak. A termékekbe nem kerültek illatanyagok, potenciálisan irritáló alkoholok, valamint vajak és olajok sem.
A transzparencia a márka egyik meghatározó tartóoszlopa. Elengedhetetlen, hogy a vásárló tájékozódni tudjon a formulákba zárt hatóanyagokról és azok pontos mennyiségéről. Fontos, hogy ismerje, hogy az összetevőknek milyen hatások tulajdoníthatóak, így könnyen felismeri, hogy az adott termék megfelel-e az ő bőrének és bőrproblémájának. Ebből adódóan a csomagoláson jól láthatóak a főbb összetevők és azok koncentrációi, valamint rövid jellemzői.
A márka meghatározó pontja még, hogy felhívja a figyelmet a közösségi média a mentális higiéniára gyakorolt káros, torzító jellegére. Ez az oka annak, hogy képeinken a modellek arcai nem kerültek retusálásra. Az volt a cél, hogy megmutassuk milyen az igazi, sokunk által ismert egyenetlen bőr, és nem az, hogy tükörsima bőrű modelleken szemléltessük a termékeket. Bőrápolási márkaként nem tartom reálisnak, hogy problémamentes, makulátlan bőrön próbáljuk meg eladni a problémamegoldó termékeket. Előfordul, hogy a legjobb rutin és a mindennapokban alkalmazott tudatos szemléletmód mellett is lehetetlen ilyen eredményt, a tökéletes bőrt elérni, és ez rendben van. Hangsúlyoznunk kell, hogy az otthoni bőrápolás csak egy bizonyos szelete a bőrproblémák megoldásának. Életmódunkat illetően is szükség van a tudatosságra, ugyanis sok bőrprobléma belső okokból ered és teljesen nem oldható meg kozmetikumokkal.
A termékfejlesztés és a gyártás is Magyarországon készül végzett vegyészmérnökök gondos kezei között, hogy a termékek hatékonyak és biztonságosak legyenek és minden előírásnak megfeleljenek. A piacra lépést megelőzően termékeinken természetesen minden szükséges teszt elvégzésre került.
© Martha Skincare 2024. Minden jog fenntartva. ÁSZF Adatkezelési tájékoztató Elállási jog